• Inbound marketing

    Inbound marketing spodbuja podjetja, da postanejo boljša, delujejo bolj učinkovito in zagotovijo več svojim potencialnim kupcem.
    Inbound marketing ta podjetja tudi nagrajuje s tem, da pridobivajo večji delež strank.

Kaj je inbound marketing

Inbound marketing je usmerjen to, da privabi stranke s pomočjo zanimive in koristne vsebine. Na vsaki stopnji nakupnega procesa stranki posreduje dodatno vrednost. Ideja inbound marketinga je ta, da stranke najdejo podjetje preko kanalov kot so blogi, iskalniki in družabna omrežja.

Inbound marketing vs. outbound marketing

Inbound marketing v primerjavi z outbound amrketingom od podjetja ne zahteva, da se bori za pozornost kupca, saj s tem, ko podjetje v okviru inbound marketing strategije zagotavlja koristno in kakovostno vsebino za kupca, le-to direktno nagovori kupca ob pravem času, takrat, ko išče informacije in pomoč pri tistem, kar potrebuje.

Kako poteka inbound marketing

Tako je koncept nekoliko obrnjen. Inbound marketing ne moti pozornosti kupca in ga ne “sili” k dejanju, ampak čaka, da kupec najde rešitev, takrat, ko jo potrebuje, saj je takrat, ko išče to rešitev ravno v pravem delu nakupnega procesa. Slednje pomeni, da ne nagovarja strank, ki (še) niso pripravljene na nakup, temveč le tiste, ki so tik pred odločitvijo.

Najboljši način, da preobrazite tujce v stranke in zagovornike vašega podjetja.

Kako poteka inbound marketing

Inbound marketing ne želi nagovarjati vseh. Nagovarja le tiste, ki bodo najverjetneje stopili v stik in postali kupci. Z inbound marketingom se ta proces zgodi tako da podjetje zagotovi dobre informacije, članke in ostalo vsebino, ki kupcem dejansko pomaga in z njimi zgradi zaupanje.

Pisanje besedil

Inbound marketing se začne z besedili. Pisanje besedil je prva in najbolj donosna rešitev za privabljanje novih kupcev in pridobivanje položajev na iskalnikih (optimizacijo spletne strani za iskalnike). Eno dopolnjuje drugo.

Strategija za vsebinski marketing

Kaj in kako pisati, v kakšnem tonu, kaj povedati, česa ne …. Kako napisati besedilo, ki bo stranki dalo prave informacije na podlagi katerih bo s podjetjem zgradila zaupanje in se hkrati uvrstilo v sam vrh Google iskalnika.

Družabna omrežja

Uspešne inbound marketing strategije temeljijo na edinstveni vsebini. Družabnaomrežja omogočajo, da bralci, stranke in navdušenci delijo dobre informacije in jih posredujejo novim potencialnim kupcem.

Potem, ko se obiskovalci in bralci seznanijo s podjetjem, preberejo članek ali si ogledajo video, je čas za pretvorbo le-teh obiskovalcev v “lead-e”. Čas je, da se z njimi začne dialog na tak ali drugačen način, kakorkoli to najbolje deluje. Lahko so to sporočila, obrazci, sestanki, … Stik na tej točki omogoča, da se stranki posreduje še več zanimivih in koristnih vsebin, s tem pa se dialog nadaljuje.

Obrazci

Da obiskovalci postanejo “lead-i” lahko izpolnejo obrazec in oddajo informacije. Obrazci, ki jih podjetje uporablja pa morajo podjetju zagotoviti dovolj informacij za nadaljnjo komunikacijo in obenem ostati privlačni in enostavni ter vabljivi za stranko.

Sestanki

Pri uporabi strategije inbound marketing prej ali slej pride do točke, ko je komunikacija nujna. Za pridobitev novih poslov mora podjetje prej ali slej govoriti s stranko bodisi preko telefona, bodisi preko virtualnega sestanka. Pomembno je, da zagotovi enostaven način, kako te stranke izberejo termin sestanka.

Sporočila

Klepetajte z obiskovalci spletne strani in se povežite s pravimi, pravočasno. Naj bo ta pogovor del pordajnega procesa. S pomočjo orodja za “live chat” na spletni strani. Sporočila spodbujajo obiskovalce, da stopijo v stik takrat, ko so nad podjetjem najbolj navdušeni.

CRM sistem

Ostanite v stiku in s podatki o tem, v katerem delu nakupnega procesa se nahajajo vaše stranke. Imejte pred očmi vse podatke in vso zgodovino vaše komunikacije s stranko obenem pa pri roki vse potrebne podatke. Uporaba CRM sistema bo tudi sčasoma omogočala, da boste potencialne kupce prepoznali hitreje.

Potem ko podjetje privabi potencialne kupce in jih pretvori v leade ter z njimi začne komunikacijo, je čas, da ti postanejo kupci. Kako lahko to najbolj učinkovito dosežemo? Orodja za prodajo omogočajo, da se zaključi prave leade ob pravem času.

Prodajni lijaki

Kako veste, katera dejanja v marketingu pripeljejo največ novih leadov? Je vaša prodajna ekipa dovolj učinkovita, da zaključi priložnosti? S pomočjo prodajnega lijaka lahko analizirate kako dobro sta usklajena marketing in prodaja.

Negovanje priložnosti

Nekatere priložnosti se hitreje pretvorijo v prodajo kot druge. Vsaka od priložnosti pa rabi svoj čas, da postane zrela za prodajio. S pomočjo analitike in vztrajnosti v komunikaciji se sčasoma v prodajo pretvori vedno večji delež.

E-poštni marketing

Avtomatizacija e-poštnega marketinga je rešitev za vse, ki brskajo po spletni strani podjetja, a za nakup še niso odločeni. Serija e-poštnih sporočil, ki je usmerjeno v določen segment rešitve vašega podjetja se sproži, ko obiskovalci brskajo na vaši spletni strani in naletijo na CTA.

Vodenje predvidenih priložnosti

S tem, ko podjetje raste pridobiva tudi vedno več novih leadov, več novih uporabnikov, ki se tako ali drugače uvrščajo v skupino s katero lahko navežete stik. Ni vedno smiselno, da podjetje komunicira z vsemi, zato je potrebno prepoznati, kako se boljše priložnosti razlikujejo od manj dobrih.

Skribvnost za učinkovit inbound marketing je v tem, da se uporabnikom zagotovi nepozabno in izvrstno izkušnjo. Poleg tega pa imajo stranke višja pričakovanja in zahteve kot kdajkoli prej. Zato je pomembno, da podjetje omogoči strankam, da so uspešne z njegovo pomočjo. Če se to zgodi, bodo ostale in kupovale več, ga priporočale in o njem govorile.

Spoznajte inbound marketing še bolje

Besedila o inbound marketingu

Navežite stik