Facebook oglaševanje

Facebook oglaševanje

Kaj ponuja Facebook – Prepoznavnost – Zaupanje – Prodaja ,… Vaše podjetje lahko dosega nove uporabnike, ki jih sicer zanima, a ga še ne poznajo. S pomočjo Facebook oglaševanja se lahko ponovno poveže s preteklimi kupci in vsemi, ki se zanj zanimajo. S primerno komunikacijo lahko gradi odnose s strankami in si poveča uspešnost prodaje in prepoznavnost.

Odskočna deska in temelj dobre prodaje
Koliko ve Google o vas? Koliko pa Facebook? Facebook je naziv največjega družabnega omrežja na svetu že davno presegel. S podatki o uporabnikih, o njihovih interesih, o politični usmeritvi, znancih, prijateljih ipd. je zagotovo ena največjih baz podatkov zemljanov. Podjetjem nudi možnost, da s temi podatki (do neke mere) razpolagajo.

Faceboook oglaševanje je vse prej kot kupovanje všečkov s pomočjo nagradnih iger. Omogoča namreč zelo napredne načine, da dosežemo svoje ciljne skupine in oblikujemo nove. Omogoča vam dostop do vaših potencialnih kupcev, ne šele ko iščejo neke izdelke (npr. Google) ampak prej. Na podlagi zanimanj, spola, starosti, stanu, povezanosti z ljudmi in podjetji, lahko vsako podjetje optimalno sestavi svojo ciljno skupino. Tako ne zapravlja za uporabnike, ki jih ne zanima ampak doseže in nagovarja le tiste, ki imajo potencial postati kupci.

Posledično lahko tudi svoj glas blagovne znamke (brand voice), svoja prodajna sporočila, predvsem pa vsebino (članke, videe ipd) oblikuje tej ciljni skupini primerno, kar omogoča, da se jim bolje približa. S pravilnim pristopom je Facebook oglaševanje lahko odskočna deska in temelj dobre prodaje vsakega podjetja.

Katere storitve potrebujete za Facebook oglaševanje:

  • Povečanje števila všečkov
  • Povečanje obiska spletne strani
  • Pridobivanje strank
  • Uporabniki, ki jih zanimate
  • Proračun po vaših željah
  • Ciljne skupine za sponzoriranje objav

Facebook oglaševanje lahko dobro vpliva na vaše poslovne rezultate, če ga uporabljate skupaj z drugimi oglaševalskimi kanali in funkcijami, kot je npr Google oglaševanje ipd. Kot samostojen ali edini oglaševalski kanal, pa Facebook oglaševanje deluje učinkovito le v redkih / posebnih primerih.