, , ,

Spletna stran za Inbound Marketing – Kaj je Inbound spletna stran?

inbound-marketing-strani

Zanimanje in uporaba inbound marketinga se povečuje. V Google iskalniku zaznavamo vedno večji volumen iskanj besede “inbound marketing”, prav tako pa vedno več podjetij, ki aktivno izvaja digitalni marketing, uporablja vedno več “inbound” rešitev. Glavna prednost inbound marketing je vsebina. Glavna razlika, v primerjavi z vsebinskim marketingom, pa je v tem, da se inbound poslužuje metod, ki pretvarjajo obiskovalce v stranke. Vsebinski marketing je torej le del inbound marketinga. Read more

SEO in povratne povezave (backlinks) – Kako graditi prave povezave, ki štejejo

povratne povezave

Gradnja povratnih povezav (backlinks) je najbolj iskan in najbolj napačno razumljen proces, ki ga danes uporabljajo tržniki. Največja napaka, ki jo delajo SEO strokovnjaki, je razmišljanje o teh vhodnih povezavah kot blagovnih postavkah in osredotočanju na hitro povečevanje številk, namesto da bi te povezave postavili v ustrezen kontekst (topic). Read more

, ,

SEO optimizacija strani z vsebinskim marketingom – Kaj je & kako poteka?

SEO optimizacija strani z vsebinskim marketingom - Kaj je & kako poteka?

Optimizacija spletnih strani z vsebinskim marketingom je ključen del vsake strategije SEO. Nemogoče je uvrstiti spletna stran na prvem izkazali iskalnikih, brez vsebine. Zato je bistvenega pomena pisanje in strukturirane kakovostne vsebine kitica v tej objavi boste našli najpomembnejša področja optimizacije spletnih strani za vsebino. Read more

,

SEO članki | SEO copywriting – Zakaj je nujno pisati članke za SEO optimizacijo

SEO članki | SEO copywriting - Zakaj je nujno pisati članke za SEO optimizacijo

Se sprašujete kaj je seo pisanje besedil in zakaj je pomembno za vašo stran? SEO pisanje besedil za splet je posebna oblika pisanja ki ima naslednje lastnosti:

  • Vsebuje ključne besede in fraze – to so ključne besede zelo iskani izrazi ki jih vaši ciljni bralec vtipka v iskalnih, da bi našel informacijo ki jo želi. 
  • Pomaga vaši spletni vsebini, da se v iskalnikih uvrsti višje
  • Prinaša kakovosten in uvrščen promet na vašo spletno stran

Če na kratko povzamemo kaj pomeni pisanje se jo v besedilu lahko rečemo, da je to kakovostno pisanje. Ključne besede, ki jih uporabljamo v teh besedilih ne otežujejo branja, ne zvenijo ponavljajoče in ne motijo pozornosti bralca. Read more

,

Izdelava spletnih strani za inbound marketing

izdelava spletnih strani za inbound marketing

Inbound marketing spletna stran je zgrajena za kupca, ne za prodajalca. Te spletne strani so optimizirane za ustvarjanje potencialnih kupcev in so temelj metodologije vhodnega marketinga z namenom zadovoljevanja potreb strank.

Ko obiskovalci obiščejo vašo vhodno spletno stran, naj najdejo ustrezno vsebino, ki se ujema z njihovo fazo nakupa, in jo najdejo kot zanimivo, da se z njo ukvarjajo – in pretvorijo.

Inbound marketing spletne strani

Izdelava spletnih strani za inbound marketing ima nekoliko drugačen proces nastajanja:

1 – Razvoj strategije za vašo inbound spletno stran
Vaše podjetje ima cilje, ideje in rezultate, ki jih mora doseči. Ob upoštevanju, da je spletna stran najpomembnejši del vaše strategije za digitalni marketing, jo je treba uskladiti s temi cilji.

2 – Oblikovanje spletne strani
Naša izkušena ekipa oblikovalcev spletnih strani vam pričajo zgodbo skozi vizualni proces. Vse podrobnosti glede uporabnosti, grafike, interakcije in vsebine podpore so temeljito preučene in optimizirane, da bi svojim strankam zagotovile edinstveno izkušnjo. YouLeadova ekipa za trženje vlakov vedno sodeluje z oblikovalci, da bi zagotovila, da je vse usklajeno z vašimi cilji in najboljšimi praksami digitalnega trženja.

3 – Razvoj spletne strani
Na podlagi prilagojenega strateškega načrta in odobrenih vizualnih vsebin preidemo na kodiranje spletne strani. Za ustvarjanje spletnih mest uporabljamo platforme, kot je HubSpot COS. Z Hubspotovim COS-om lahko vaša spletna stran vsebuje dinamično vsebino (nadgradnjo prilagojene izkušnje vaši stranki), klepet, pretvorbo in optimizacijo iskalnikov (SEO) ter integracijo z drugimi tržnimi kanali, ki jih upravlja ta platforma (npr. Družabni mediji, spletni dnevnik) .

4 – Preizkusi, izmeri in izboljšaj
YouLead uporablja agilen proces za razvoj in optimizacijo spletnih mest. Prepričani smo, da lahko le tak proces zagotavlja natančno spremljanje in optimizacijo spletne strani, da bi lahko izmerili njeno učinkovitost. Zato po razvoju spletne strani testiramo in merimo niz pomembnih atributov, ki vplivajo na doseganje vsakega posameznega cilja. S temi podatki predlagamo izboljšave, spremembe in nove funkcije. Agilni proces bo vašemu spletnemu mestu omogočil, da bo pravilno in učinkovito vodil generacijo motorja v vašem podjetju.

Generiranje in pretvorba lead-ov

Vodite obiskovalce skozi potovanje kupcev in jih pretvorite v kupce in kupce tako, da strateško postavite privlačne in ustrezne gumbe za klicanje.

Optimizacija & Iskalniki

Doseči boljše uvrstitve iskalnikov z optimizacijo vseh vaših spletnih strani (na strani SEO).

Združljivost z napravami

Obiskovalcem zagotovite zanesljive izkušnje, ne glede na brskalnik, računalnik ali mobilno napravo, ki jo uporabljajo.

Uporabniška izkušnja

Ponudite svojim obiskovalcem, kaj resnično želijo. Uvedite pravo vsebino ob pravem času, da povečate razmerje preusmeritev z bolj kakovostnimi ponudniki.

Hitrost spletne strani

Izboljšanje hitrosti strani spletnega mesta bo izboljšalo uporabniško izkušnjo (UX) in SEO spletnega mesta.

Varnost

Zagotavljanje varne navigacijske izkušnje je bistveno za vzpostavitev zaupanja s strankami. Z uporabo SSL na vaši spletni strani boste izboljšali SEO in prepričali obiskovalce, da so njihovi podatki varni.

METODOLOGIJA RAZVOJA SPLETNIH STRANI

Menimo, da bi razvoj spletnih strani moral čim prej ustvariti rezultate. Zato uporabljamo agilno metodologijo (GDD – Rastlinsko voden dizajn), ki vam omogoča, da takoj začnete zbirati vodila.

,

Marketing nasveti

marketing nasveti

Pogosto se tudi poslovni uporabniki samostojno lotijo spletnih projektov. Lahko gre za izdelavo spletne strani, za nakup domene, postavitev oglaševalskih kampanj ipd. V tem primeru so zelo zanimive spletne strani, ki nudijo informacije o tem, kako nekaj narediti, kako odpraviti določeno težavo, …

Na spletni strani vibemarketing.si pripravljamo zbirko informacij o tem, kako …, kaj …, katero…, … Skratka, vsa navodila na področju gostovanja, izdelave spletnih strani, spletnega oglaševanja in drugih podobnih področjih boste v kratkem lahko našli v urejeni in dodelani knjižnici nasvetov.

V prvem delu procesa bomo pokrili področje gostovanja in pisali o tem, kako kupiti domeno, kako namestiti wordpress ipd. Nato se bomo posvetili pisanju nasvetov o tem, kako izdelati spletno stran. Zatem pa bomo vstopili še na področje marketinga in oglaševanja ter optimizacije spletnih strani.

Facebook oglaševanje

Facebook oglaševanje

Kaj ponuja Facebook – Prepoznavnost – Zaupanje – Prodaja ,… Vaše podjetje lahko dosega nove uporabnike, ki jih sicer zanima, a ga še ne poznajo. S pomočjo Facebook oglaševanja se lahko ponovno poveže s preteklimi kupci in vsemi, ki se zanj zanimajo. S primerno komunikacijo lahko gradi odnose s strankami in si poveča uspešnost prodaje in prepoznavnost. Read more

Kaj je optimizacija spletnih strani, kaj SEO? + 1 nasvet za optimizacijo strani

kaj-je-optimizacija-spletnih-strani

Optimizacija spletnih strani je širok pojem. Zajema namreč optimizacijo spletne strani za hitrost, optimizacijo spletnih strani za iskalnike (SEO), optimizacijo spletnih strani za uporabniško izkušnjo. Optimizacija pomeni izboljšanje (po domače), a vendar po nekih praksah in postopkih, ki so znane kot dobre in učinkovite ter so tudi priporočene (ni pa nujno, da jih vsi udejanjajo).  Read more

CRM sistem

CRM sistem

Customer relationship management (CRM sistem) je sistem za pomoč podjetju pri upravljanju odnosov s strankami. Read more

, ,

Avtomatizacija marketinga

avtomatizacija marketinga

Avtomatizacija marketinga je avtomatizacija procesov v marketingu. Avtomatizirajo se predvsem ponavljajoči se procesi, e-poštna sporočila, ki imajo povečini enako vsebino, npr. odgovori na določen tip povpraševanj. Read more