, ,

SEO optimizacija strani z vsebinskim marketingom – Kaj je & kako poteka?

SEO optimizacija strani z vsebinskim marketingom - Kaj je & kako poteka?

Optimizacija spletnih strani z vsebinskim marketingom je ključen del vsake strategije SEO. Nemogoče je uvrstiti spletna stran na prvem izkazali iskalnikih, brez vsebine. Zato je bistvenega pomena pisanje in strukturirane kakovostne vsebine kitica v tej objavi boste našli najpomembnejša področja optimizacije spletnih strani za vsebino.

Kaj je vsebinski SEO?

Vsebinski SEO se nanaša na ustvarjanje vsebine ki pomaga spletnim stranem da se uvrščajo višje v iskalnikih. Vključuje vse področja ki so povezana s pisanimi zgodovinarjem vsebine spletne strani. Poznamo tri glavne elemente ki so ključni pri pisanju vsebine za splet, to so:

  • Analiza in strategija za ključne besede
  • Strukturiranje spletne strani
  • Pisanje besedil za splet (copywriting)

Raziskava iskanj v google (ključne besede)

Kaj je raziskava iskal oziroma ključnih besed?

Rezultati raziskave ključnih besed je seznam ključnih besed na katere želimo uvrstiti spletno stran. Vsak vsebinski marketing in optimizacija spletnih strani temeljita na raziskavi ključnih besed. Na tem področju sta pomembni dve stvari:

  • Volumen iskan za posamezno ključno besedo
  • Vrednost posamezne ključne besede ali verjetnost konverzije

Kako poteka raziskava ključnih besed?

  1. Kdaj samo ključnih besed ali mesečnih iskanj v google iskalniku se začne s tem da napišemo cilj podjetja.
  2. Naslednja stvar ki jo moramo storiti je da napišemo seznam besed na katerih želimo biti najdeni. 
  3. Potem se vprašamo kakšen je namen uporabnika ki je vpisal tako ključno besedo.
  4. Zadnji korak je da ustvarimo strani ki se dajo na teh ključne besede. 

Struktura spletne strani

Drugi pomemben aspekt vsebinske optimizacije,  je struktura strani. Zakaj je tudi spletne strani pomembna, obstajata dva razloga.

Prvi razlog je v tem da struktura pomaga iskalnikom pri razumevanju vsebine spletne strani. Po eni strani tako struktura omogoča lažje in hitrejše razumevanje iskalnikom. Po drugi strani pa s pomočjo strukture spletne strani povejmo katera vsebina je bolj pomembna, katere strani sol bolj pomembne in katere so manj pomembne. 

Drugi razlog je ta da s pomočjo dobre strukture preprečimo da bi tekmovali sami s seboj. Kako napišemo 10 člankov na isto temo s podobnim naslovom google težko razumem kateri je najbolj pomemben. Pomočjo strukture in notranjih povezav pa damo jasno sporočilo kaj se nahaja v višjem in je bolj pomembno in kaj manj. 

Kakšna je idealna struktura spletne strani

Idealna struktura spletne strani izgleda kot piramida. Na vrhu piramide poved spletne strani se nahaja naša domača stran. Na tej strani se nahajajo povezave to strani ki so druge najbolj pomembne. Na teh straneh se nahajajo povezave do strani ki so poembne še nekoliko manj. 

Strani ki so na vrhu po strukturi ciljajo na ključne besede kjer se je najtežje uvrstiti. To so tiste besede ki imajo največje volumne iskan in kjer je konkurenca največja. Nasprotno so na dnu piramide strani ki ciljajo na ključne besede z manjšimi volumi in nižjo stopnjo konkurence.

SEO besedila (copywriting)

Zadnji aspekt uspešne si SEO strategije je pisanje besedil. Za optimizacijo je potrebno pisati besedila ki so privlačna za branje in dosegajo da bralci ostanejo na vaši spletni strani. Sočasno morajo ta besedila biti dovolj privlačna za Google iskalnik.

SEO članki naj bodo originalni

Prva zahteva besedil za optimizacijo je originalna vsebina. Članek ali objava ki jo boste napisali mora biti sveža nova in izvirna. Mora biti drugačna od vseh drugih obstoječih objav in člankov ki so že na voljo na internetu. To mora biti vsebina ki jo bodo ljudje želeli prebrati.

SEO besedila morajo biti lepo oblikovana

Oblikovanje besedila ki temelji na zahtevah bralca. Tu se ne sprašujemo toliko kaj bralec želi temveč kaj potrebuje. Cilj tega procesa je da uporabniku ponudimo tisto kar išče na pravem mestu. 

SEO članki morajo biti berljivi

Ključna zahteva pri pisanju visoko kakovostne vsebine je napisati besedila ki so enostavno berljiva. Berljivost besedila ni pomembna le za bralce, močno jo upošteva tudi google. Navsezadnje tudi google bere vaše članke.

Če so vaša besedila strukturirana in jasno napisana, bodo bralci zlahka razumeli vaše sporočilo. Lažje ga bo razumel tudi google. 

Predvsem pa je odvisna od mnogih dejavnikov. Pomembneje struktura besedila dolžina besedila in način pisanja.

Besedila morajo biti skladna z iskalno namero uporabnika (search intent)

Google se je v zadnjih letih tako izboljšal da zelo jasno razumel kaj uporabnik želi ko nekaj išče. Razume tudi vsebino naše spletne strani. Upoštevam kontekst ključnih besed podobne besede ki so uporabljene v besedilu sinonime in podobno.

Vse te dejavnike moramo upoštevati pri pisanju saj ni dovolj da le pogosto uporabljamo ključna beseda. Razmišljati moramo tudi katere sorodne in povezane besede bomo uporabili v besedilu.